Op jouw bureau belanden de meest uiteenlopende vragen, verzoeken en verantwoordelijkheden, die niet zonder jouw brede expertise kunnen. Zo bied je tweede- of derdelijns ondersteuning bij complexe service- en beheervragen voor de meest uiteenlopende klanten. Het ene moment duik je in de wereld van de gezondheidszorg en het volgende moment help je een woningcorporatie. En dat allemaal zonder er één voet over de drempel te zetten. Zo zorg jij er op afstand voor dat zij veiliger, beter en slimmer kunnen werken.
Jouw uitgebreide knowhow op het gebied van Microsoft-technologie komt je hierbij goed van pas. Je houdt er bovendien van jezelf te blijven uitdagen. Door nieuwe kennis op te doen, te denken in oplossingen in plaats van problemen en verbanden te leggen die niemand anders ziet. Dit combineer je met een proactieve, klantgerichte houding en uitstekende communicatieve vaardigheden. Zo behaal je samen met klanten, collega’s en leveranciers de mooiste resultaten, zonder de verschillende belangen en mogelijkheden uit het oog te verliezen.